Συχνές Ερωτήσεις


Γενικά

Η παρουσία σας κατά τη διάρκεια των επισκέψεων είναι αποκλειστικά δική σας απόφαση. Δεν απαιτείται, το μόνο σημαντικό είναι η πρόσβαση στην ιδιοκτησία σας στην αρχή και να είστε εκεί στο τέλος του καθαρισμού για να ελέγξετε την ποιότητα της υπηρεσίας και να εξοφλήσετε την εταιρεία.
Οι εργολάβοι για όλες τις υπηρεσίες της πλατφόρμας, εκτός από τις «Καθαρίστριες» είναι επαγγελματικές εταιρείες καθαρισμού που παρέχουν όλα τα απαραίτητα επαγγελματικά είδη καθαρισμού.
Μετά την ολοκλήρωση της επίσκεψης, θα λάβετε μια φόρμα σχολίων μέσω email. Εκεί μπορείτε να αξιολογήσετε την απόδοση του συνεργείου καθαρισμού από 1 έως 10 αστέρια. Συμπληρώστε τη φόρμα για να τους βοηθήσετε να κατανοήσουν εάν οι πελάτες της εταιρείας είναι ικανοποιημένοι με τη δουλειά τους.
Κάθε Ανάδοχος στην πλατφόρμα παρέχει εγγύηση ποιότητας εντός 48 ωρών από την εκτέλεση της υπηρεσίας. Αυτή είναι επίσης η περίοδος κατά την οποία είναι ενεργή η φόρμα σχολίων. Η εγγύηση ισχύει μόνο για την ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας και σε περίπτωση καταγγελίας, ο Ανάδοχος σας επισκέπτεται για να ικανοποιήσει την απαίτηση. Η εγγύηση δεν περιλαμβάνει επιστροφές χρημάτων.
Αφού ολοκληρώσετε την κράτηση μέσω της πλατφόρμας, θα λάβετε ένα email που θα επιβεβαιώνει τις λεπτομέρειες της κράτησης καθώς και τον αριθμό τηλεφώνου της εταιρείας που έχετε επιλέξει. Επίσης, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στον αριθμό τηλεφώνου μέσω του προσωπικού σας πίνακα ελέγχου κάνοντας κλικ στο όνομα της εταιρείας.

Κρατήσεις

Η διαδικασία κράτησης είναι ολοκληρωτικά διαδικτυακή.
Μετά την ολοκλήρωση της κράτησης, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τις σχετικές λεπτομέρειες της υπηρεσίας. Το συνεργείο καθαρισμού θα σας επισκεφθεί την επιλεγμένη ημερομηνία και ώρα.
Μπορείτε να προσθέσετε επιπλέον υπηρεσίες στην αρχική κράτησή σας μετά την επιλογή του συνεργείου καθαρισμού, της ημερομηνίας και της ώρας. Στο επόμενο βήμα βλέπετε ποιες άλλες υπηρεσίες προσφέρονται από την εταιρεία που μπορείτε να συνδυάσετε.

Διάρκεια και Χρόνοι χρήσης

Η επιλεγμένη χρονική περίοδος δείχνει την ώρα έναρξης και την ώρα λήξης της επίσκεψης. Η ομάδα θα παρέχει πιο ακριβείς πληροφορίες σχετικά με τον αναμενόμενο χρόνο ολοκλήρωσης.
Κάθε εταιρεία αξιολογεί ποια ομάδα θα στείλει για την επίσκεψη, ανάλογα με το μέγεθος του ακινήτου και τις ιδιαιτερότητες της υπηρεσίας. Συνήθως η ομάδα αποτελείται από δύο έως τέσσερα άτομα.

Παράλειψη / Αλλαγή επισκέψεων

Μπορείτε να ακυρώσετε μια επίσκεψη online το αργότερο, στις 18:59 την προηγούμενη ημέρα. Η επιλογή ακύρωσης βρίσκεται στον προσωπικό σας πίνακα ελέγχου, εάν κάνετε κλικ σε αυτήν, η επίσκεψη θα ακυρωθεί.
Μπορείτε να αλλάξετε την επιλεγμένη ημερομηνία / χρόνο χρήσης μέσω του προσωπικού σας πίνακα ελέγχου, κάνοντας κλικ στο κουμπί "Αλλαγή". Θα εμφανιστεί ένα πρόγραμμα του επιλεγμένου συνεργείου καθαρισμού για την αλλαγή ημέρας / χρόνου χρήσης. Οι αλλαγές μπορούν να γίνουν το αργότερο στις 18:59 την προηγούμενη ημέρα.

Πληρωμές

Ο μόνος τρόπος εξόφλησης υπηρεσιών στη Domestina, εκτός από την υπηρεσία "Καθαρίστριες" είναι με μετρητά. Πληρώνετε απευθείας στο συνεργείο καθαρισμού μετά την παροχή της υπηρεσίας. Δεν υπάρχουν άλλοι τρόποι πληρωμής.
Ναι, το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε κλικ στο πλαίσιο "Τιμολόγιο" στη σελίδα πληρωμής και να συμπληρώσετε τα στοιχεία της εταιρείας σας. Τα τιμολόγια εκδίδονται από τον πάροχο υπηρεσιών και όχι από την Domestina.